8 augusti 2012

Veckorna går ruskigt fort!! Denna vecka är den sista av tre som jag är tillförordnad avdelningschef och jag är även inne på sluttampen som biträdande... Det senaste året (10 månaderna) har jag lärt mig enormt mycket och nu såhär i efterhand så känns det som om det var igår jag satt och sa att "jaja, det är ju bara ett halvår, det går fort" och ja... Det gick FORT! Men som man säger: det går fort när man har roligt!! ;)

Mina kollegor är verkligen de bästa!!! ❤ som de har peppat och berömt mig och jag VET att de verkligen menar det!!

Nu väntar bingen efter en lång dag på jobbet och efter jobbet, 40 minuter i bilkö hem och sedan klippt gräset!

Natti ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers