2 september 2012

Igår jobbade jag somsagt mig första helgpass på evigheter!! Det var lite motigt att kliva upp på morgonen och det kändes till en början som om att jag kunde bli överflödig, då vi var full styrka + mig som resurs... Men vi hade verkligen att pyssla med hela dagen...

Hem och ladda om för kräftskiva hemma hos Johan och Evelina i Storvreta! Deras hus är/har blivit (mycket tid nedlagd) top notch! Jag gillar det skarpt! Och vilken mysig uteplats de har byggt nu i sommar!! Kom och bygg om hemma hos mig?! ;)

Supergod mat och trevligt sällskap!!! :) jag åkte hem kl 01.30 och mattias kom hem släntrandes vid 04-tiden...

Idag har vi sovit mest hela dagen... Ska åka och lämna bilen på verkstan och sedan städa litegrann...

Jobb i morrn... 6-dagars vecka... Jippi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers