20 oktober 2012

Har lugnat ned mig lite efter mitt lilla utbrott tidigare idag... ringde till vår mäklare som lovade att han skulle försöka hinna skicka över papprena på måndag... om inte annat så får vi eftersända papprena till banken...

Hämtade ut mina fantastiska gummistövlar idag också! :) Ja, jag har köpt gummistövlar igen... mina rosa fina som jag köpte i somras blev jättefula efter att jag klippt gräset i dem... så det blir mina hemmastövlar som jag kan mysa omkring i här hemma i trädgården... mina nya stövlar blir mina vardagsstövlar...

Kvällen avslutades med myskväll hemma hos Maria och Wille. Jag, Maria och deras dotter Julia bakade först sockerkaka, kladdkaka, kladdkakemuffins OCH chokladbollar :) Supermysigt! <3 p="p">
Och när jag kom hem så städade jag i hallen och därefter städade jag ur tre burar som jag förhoppningsvis ska sälja i morrn ;) Så en produktiv dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers