31 oktober 2012

När nattfrosten dröjer sig kvar, trots att solen skiner... då vet man att vintern är här... och jag har inte bytt till vinterdäck ännu... :S Hmm...Hoppas att min sambo ska vilja hjälpa mig med detta i veckan... 

Jobbar kväll och har legat i sängen hela förmiddagen... som vanligt... MEN jag har iaf varit vaken sedan klockan 9 :) Tänkte först att jag skulle åka och träna, men jag kom på att mina joggingskor ligger i Mattias bil... :S typiskt...

Men men... har bestämt mig för att sälja hela vårat sovrumsmöblemang... är less och vill köpa något nytt... har kikat lite på Hemnes-sängstommar på blocket... Sängstomme tycker jag är helt okej att köpa begagnad, dock ej madrasserna... men de har jag ju redan! ;)

Äsch... vilket dravel... jag har inget mer vettigt att skriva... skriver bara för att skriva något... suck


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers