20 december 2012

En ängel till låns

Idag fick jag veta att en person, som förtjänat en alldeles egen speciell plats i mitt hjärta, tyvärr lämnat oss och flyttat till änglarna i himlen. :(

Jag lärde känna den här underbara personen för ganska precis åtta år sedan, och trots att jag inte träffat honom på väldigt länge så finns han ofta i mina tankar. Alltid när jag tänker på honom så blir jag glad och alldeles varm i hjärtat. Han hjälper mig i många situationer och så kommer han att fortsätta göra fastän han inte längre finns i fysisk form.

Vila i frid älskade vän! Du är saknad!

/"Gulliga-Mickis"


Det finns människor som 
kommer in i våra liv och lämnar det igen.
Det finns också människor som stannar en 
kort stund och lämnar fotspår i våra hjärtan.
Och vi är aldrig mer de samma.
                           /okänd



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers